به گزارش سراج24: از بیرجند، یک زن 30 ساله بیرجندی در حین انتقال به بیمارستان در داخل خودروی پراید زایمان کرد.

مادر این زن گفت: منزل ما تنها دو کوچه با بیمارستان تامین اجتماعی بیرجند فاصله دارد و دخترم را به محض احساس درد زایمان به بیمارستان منتقل کردیم که هنوز 200 متر مسافت را طی نکرده بودیم نوهام در خودرو متولد شد.
وی افزود: پس از تولد نوهام که دختر است مجبور شدم چادر و لباسهای گرم خودم را بیرون آورده و دور نوزاد و مادرش بپیچانم تا سرما نخورند.



